بعد از شیوع ویروس کرونا و ابلاغ بانک مرکزی برای تعویق سه ماهه تسهیلات، متاسفانه در برخی از بانک ها عدم همکاری برای این بخشنامه مشهود است.

به گزارش خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام بانک مرکزی مقرر شده است تا اقساط تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده که در ۱۰ رسته مشخص اعلام شده اند با تعویق همراه شود.

اما هنوز با گذشت ابلاغ صریح رئیس کل بانک مرکزی و همچنین گذشت یک هفته از این تصمیم تولید کنندگان و کسب وکارهای آسیب دیده خبر از عدم اجرای این قانون در بانک ها و کسر اقساط از حسابشان می دهند.


باتوجه به اختلال و مسائلی که ویروس کرونا برای تولیدکنندگان و فروشندگان اصناف مختلف پیش آورده بانک ها باید خط مقدم حفاظت از کسب و کارها و اجرای صریح این دستور آن هم با تاکید بالاترین مقام پولی و بانکی باشند.

یکی تولیدکننده خشکبار و آجیل در گفت و گو با خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، از  پاسکاری  بانک  ها   برای  اجرای  این  در  طرح  خبر  می  دهد  و گفت: درست از زمان ابلاغ این طرح به بانک مذکور مراجعه می کنم اما آن ها از عدم ابلاغ بخشنامه گلایه می کنند و ما را به روزهای بعد پاسکاری می کنند.

وی افزود: در همین پاسکاری ها قسط اسفند ماه بنده از حسابم کسر شد اما رئیس کل بانک مرکزی آن را تخلف دانستند. حال از مسئولان بانکی می خواهیم در این شرایط که وضع تولید کشور بسیار حساس شده است بیشتر به اجرای قوانین فوری و ویژه تمایل داشته باشند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار