فرماندار نهاوند گفت: ورودی‌های نهاوند مسدود می‌شوند و هیچ مسافری تا تست بیماری کرونا نداده حق ورود به شهر نهاوند را ندارد.

ورودی های نهاوند مسدود می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در نشست فوری ستاد پیشگیری و کنترل مقابله با ویروس مرگبار کرونا در نهاوند با اشاره به اینکه شرایط شهرستان نهاوند به مراتب سخت‌تر از روز‌های گذشته است، گفت: ورودی‌های نهاوند از سوی سپاه، هلال احمر و راهور مسدود می‌شوند و هیچ مسافری تا تست بیماری کرونا نداده حق ورود به شهر نهاوند را ندارد.

او با بیان اینکه سه ایستگاه کنترل و نظارت در ورودی‌های نهاوند دایر می‌شود، افزود: نهاوند به شکل روزانه سم زدایی و گند زدایی شده و مساجد شهرستان کلا بسته و تنها اذان پخش کنند.

ناصری ادامه داد: محدودیت تاکسی‌ها و خودرو‌های شخصی در خیابان‌های اصلی شهر تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد و تمام مجالس ختم، تشییع و عروسی در سطح شهرستان و تمام روستا‌های نهاوند تعطیل است و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می‌شود.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: تمام آرایشگاه‌های مردانه، در سطح شهر و روستا تعطیل است و در صورت تخلف پلمب می شوند.

این مسئول اضافه کرد:گرفتن پول نقد در نانوایی‌ها ممنوع و همه نانوایی‌ها باید از کارت خوان استفاده کنند و در صورت تخلف تمام درآمد نانوایی که نقدی انجام شده از سوی بازرسان به عنوان جریمه ضبط شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.