مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از راه اندازی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفربه منظور مقابله با ویروس کرونا در استان همدان خبر داد.

راه اندازی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در استان همدانمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه امسال در تعطیلات نوروز با گردشگری مجازی در خانه بمانیم و از سفر لذت ببریم افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در استان همدان راه اندازی می‌شود.

اوادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در دستور کار قرارگرفته راهکار‌هایی برای جلوگیری ازشیوع کرونا است.

مالمیر با بیان اینکه برای مبارزه با شیوع کرونا امسال هیچ گونه مسافری را پذیرا نیستیم افزود: به این منظور ستادی در اداره میراث فرهنگی راه اندازی کردیم که اماکنی که بر اساس قانون نباید مسافر بپذیرند نظارت ویژه انجام می‌شود.

مالمیر بیان کرد: مجموعه‌هایی همچون هتل‌ها که فعالیت می‌کنند باید نکات بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کرده و در این زمینه هم نظارت بر این اماکن  ویژه و جدی صورت خواهد گرفت .

مدیر کل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده و مدیران هتل‌ها و تاسیسات گردشگری و کارکنان این مراکز برای جلوگیری از شیوع کرونا آمادگی لازم را دارند.

او به شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف و تاثیرات آن بر صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: مطمئن هستیم که با همکاری همه دستگاه‌ها و بخش دولتی و خصوصی این مشکل رفع خواهد شد و نگرانی بابت شیوع کرونا در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.