در هر هفته بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ جلسه درس مجازی در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۴ هزار کلاس مجازی در دانشگاه کردستانرحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانشجویان و دانشگاهیان تمام کلاس‌های درس در دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه دانشگاه کردستان سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده است، افزود: این دانشگاه مجهز به یکی از مدرن‌ترین تجهیزات و نرم‌افزار‌های آموزش الکترونیکی در کشور است.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: دانشگاه کردستان با پهنای باند ۴۵۰ مگابایت اینترنت و برخورداری از پرسنل توانمند در حوزه آموزش‌های الکترونیکی و فناوری اطلاعات، آمادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را داراست.

صادقی یادآور شد: به طور معمول در دانشگاه کردستان در هر هفته بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ جلسه درس برگزاری می‌شود که بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ کلاس آن تئوری بوده و در هر ساعت درسی به طور متوسط ۲هزار و ۵۰۰ دانشجو در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد دانشجویان از این سیستم الکترونیکی استفاده می‌کنند اظهار داشت: با استفاده از این سامانه می‌توان از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاه‌های معتبر جهت همکاری هرچه بیشتر با دانشگاه کردستان بهره برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.