کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آیین افتتاح این کارگاه تولیدی  گفت: گروه‌های جهادی بسیج و سپاه آماده هستند در کنار دستگاه‌های مسوول و دولت برای مبارزه همه‌جانبه با کرونا گام بردارند.

سردار سیدمحمدصادق حسینی به تولید روزانه حدود ۷۰۰ تا یک هزار دست لباس در این کارگاه اشاره کرد و افزود: سپاه در کنار دولت اقدامات وسیعی را برای مقابله با کرونا آغاز کرد و تفاهم نامه‌ای درسطح کشور و استان در این راستا با علوم پزشکی منقعد شده است.

او بیان کرد: در این کارگاه ۲۵ دانشجو مشغول به کار بوده و هر نفر روزانه ۷۰ دست لباس بیمارستانی را تولید می‌کند و ۱۳۰ نفر آمادگی خود را برای کار اعلام کرده‌اند.

سردارحسینی با بیان اینکه با کمک گروه‌های و علوم پزشکی و همه دستگاه‌ها، کرونا را شکست خواهیم داد، یادآور شد: سپاه در راستای پیشگیری از کرونا و آموزش کار‌های خوبی را انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: از چند روز پیش کار ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی شهر سنندج آغاز شده و از امروز نیز در سقز این کار انجام خواهد شد.

سردار حسینی به آمادگی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در سقز در صورت لزوم تاکید کرد و گفت: سپاه از تمام امکانات در بخش‌های مختلف و با کمک گرفتن از گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهد کرد.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در نقاط پرتجمع اهتمام داشته باشند و افزود: سپاه در کنار ملت و دولت تلاش خواهد کرد، ویروس کرونا را با کمترین آسیب نابود کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اکنون جدا از جبهه مقابله با ویروس کرونا با هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمن نیز مواجه هستیم و باید همه با تعامل و همفکری در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار