مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:روزانه ۴۰۰ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی در مراکز درمانی استان توزیع می‌شود، اما همچنان این مراکز به دلیل حجم بالای مراجعه کننده با کمبود کالا مواجه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بکرانی مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: باتوجه به اینکه با شیوع بیماری کرونا روزانه ۴۰۰ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی در مراکز درمانی استان توزیع می‌شود، اما همچنان این مراکز به دلیل حجم بالای مراجعه کننده با کمبود کالا مواجه هستند.

بکرانی با بیان اینکه ماسک، عینک محافظ و دستکش اهم لوازم مورد نیاز کادر درومانی استان است افزود: لوازم بهداشتی تولید شده تنها ۶۰ درصد نیاز مراکز درمانی استان را برطرف می‌کند.

او به توزیع لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده از سوی نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: این کالا‌ها در بخش‌هایی که بیمار کرونایی بستری است به صورت متناوب در شیفت‌های مختلف توزیع می‌شود.

بکرانی با اشاره به اینکه در استان ۱۰ هزار تخت بیمارستانی فعال است ادامه داد: در حال حاضر ۶ تا ۷ مرکز درمانی استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.