معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور مهار ویروس کرونا، ساعات کاری اصناف استان کاهش یافت و برخی نیز موظف به تعطیلی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد صاحبان صنوف به ستاد استانی مقابله با کرونا، ساعات کاری اصناف در این استان کاهش یافت و برخی نیز موظف به تعطیلی شدند.

او تصریح کرد: پیشنهاد اصناف محدود کردن ساعات کاری آن‌ها تا ساعت ۱۷ بود که این پیشنهاد در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:  پس از بررسی این پیشنهاد مقرر شد به استثنای فروشندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها که می‌توانند در طول روز بدون محدودیت دایر باشند، باقی صنوف تا ساعت ۱۷ فعالیت داشته باشند.

رسولیان افزود: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اصناف مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی به جز فروشندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

او تصریح کرد: تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی یا کاهش ساعات کاری صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، قطع زنجیره سرایت ویروس و حفظ سلامتی مردم اتخاذ شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.