مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: زمان برگزاری همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی به تعویق افتاد و مهلت ارسال مقالات به این همایش تمدید شد.

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و دبیر اجرایی همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این روز‌ها کشورمان درگیر انتشار ویروس کرونا است و به همین واسطه به منظور مقابله بهتر با انتشار این ویروس، بسیاری از برنامه‌های علمی فرهنگی و هنری که قرار بود در فروردین و اردیبهشت در کشور برگزار شود به تعویق افتاده است.

او افزود: با توجه به هشدار‌های وزارت بهداشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراقبت‌های پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا، زمان برگزاری این همایش ملی به تعویق افتاد و مهلت ارسال مقالات نیز تمدید شد.

کوهی رستمی با بیان اینکه این همایش در روز‌های ۲۵ و ۲۶ آذر ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقالات نیز تا ۱۵ مهرماه ۹۹ تمدید شده است، بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند از این فرصت جهت نگارش و ارائه مقالات خود استفاده نمایند.

دبیر اجرایی همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی ادامه داد: اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کتابدارانی که قبلاً مقالات خود را ارسال کرده اند، می‌توانند مقالات خود را اصلاح و ارسال نمایند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: این همایش در محور‌های خدمات و برنامه‌های متناسب با نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های عمومی و اجتماع‌سازی، کتابخانه‌های عمومی به مثابه یک تکنولوژی اجتماعی، کتابخانه‌ها در سپهر عمومی، کتابخانه‌های عمومی و آسیب‌های اجتماعی، کتابخانه‌های عمومی و بحران طبیعی، جنبه‌های اقتصادی کتابخانه‌های عمومی: تولید اشتغال، کارآفرینی و کسب و کار و مفاهیم اجتماعی مرتبط با کتابخانه¬‌های عمومی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: استادان، پژوهشگران، دانشجویان، کتابداران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات تا ۱۵ مهرماه به سایت www.hamayesh.ipla.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.