امام جمعه اندیکا گفت: از محضر مردم شهرستان درخواست می‌کنم اطلاعات سلامت خود را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس ثبت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: از محضر مردم شهرستان درخواست می‌کنم اطلاعات سلامت خود را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس ثبت نمایند.

او افزود:در این ماه عظیم الشأنِ رجب المرجب، از خداوند متعال برایتان صحت، سلامتی و طول عمر با عزت را مسالت می‌نمایم و امیدوارم هرچه سریعتر کشور ما از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کند و این هم در گروی مشارکت جمعی و حداکثری شما مردم بزرگوار است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: همچنان توصیه شده که بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری، ماندن در خانه، پرهیز از سفر و رعایت مسائل بهداشتی از جمله شستن مکرر و صحیح دست‌ها است. با توجه به اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی همه مردم و دستگاه‌ها با بسیج ملی مبارزه با این بیماری، از محضر شما درخواست می‌گردد به سامانه سلامت با آدرس  http://salamat.gov.ir مراجعه کنید.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: اطلاعات خواسته شده را برای تک تک اعضای خانواده‌ی خود تکمیل نمایید که مطمئناً در همراهی با این طرح ملی کمک شایانی خواهد شد. این موضوع را به طور گسترده برای اطرافیان خود منتشر کنید.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.