سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:  در ۲۴ ساعت گذسته ۲۸ مورد جدید داشتیم که امار به ۳۵۹ نفر رسید دو نفر هم فوتی داشتیم.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  در ۲۴ ساعت گذسته ۲۸ مورد جدید داشتیم که امار به ۳۵۹ نفر رسید دو نفر هم فوتی داشتیم که به ۴۵ فوتی رسیدیم.

او با بیان اینکه در وضعبت مقایسه ما و چین به نظر می‌رسد افزود: اگر نمودار‌ها جهش خاصی نداشته باشد ما احتمالا از پیک بیماری عبور کردیم البته در مقایسه با کشور چین، در چین قرنطینه گسترده‌ای انجام شد.

ابول نژادیان بیان داشت: وضعیت اندیمشک و ابادان قرمز است و‌شادگان هم در حال قرمز شدن است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در خصوص بیماری کرونا ویروس گفت: اقدامات چین متفاوت بوده است و به دلیل قرنطینه‌ای که ایجاد شد مسلما پیک بیماری ان با کشور ما متفاوت است.

او تصریح کرد: از ۲ اسفند تا به امروز از بین افراد مشکوک موارد مثبت افزایش داشته است و موارد فوتی کمتر شده و نشان نی دهد ما در شناسایی موارد بیماری دقیق‌تر شده ایم و تشخیص به موقع و دقیق‌تر در حال انجام است.

شریعتی ادامه داد: ۵۹ درصد مرد و ۴۱ درصد زن، در ۵۶ درصد بیماری زمینه‌ای ندارند، همچنان مسافرت به قم در حال گسترش بیماری در استان ما می‌شود. مسافرت به تهران و کرج هم برای ما ایجاد الودگی کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.