رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد از کشف، ضبط و معدوم سازی یک محموله جگر مرغی به وزن یک تن و ۸۴۰ کیلو گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه در گشت‌های مشترک دامپزشکی با نیروی انتظامی در محور مواصلاتی از یک خودور مقدار یک تن  و ۸۴۰ کیلو گرم جگر مرغی کشف شد، گفت: این خوردرو مجوز حمل نداشت و شرایط ارگانولپتیکی آن نیز غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که با هماهنگی دادستانی معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شد.

او افزود: هر محموله از فرآورد‌های خام دامی باید دارای گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای از دامپزشکی شهرستان مبدا باشد در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

آغاز از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی قرار گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: شهروندان هنگام تهیه گوشت قرمز و مرغ به برچسب مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا است، توجه داشته و اقلام پروتیینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.