فرمانده سپاه خوسف گفت: تمامی اماکن عمومی و پر تردد خوسف به صورت روزانه ضد عفونی می شوند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بشیری فرمانده سپاه خوسف گفت: با همکاری شهرداری خوسف، تمامی اماکن پرترد، جایگاه‌های سوخت، معابر و سطوح شهرستان خوسف روزانه گند زدایی می‌شود.

او با بیان اینکه سپاه و بسیج از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با کرونا استفاده می‌کند، افزود: : تا کنون ۳۱ روستای بخش ماژان ضد عفونی شده است.

بشیری بیان کرد: مجموعه سپاه با کمک بخشداری ماژان در صدد تولید ۵ هزار ماسک در بخش جلگه ماژان هستند که بعد از تایید نهایی توسط دانشگاه علوم پزشکی این تعداد ماسک به همت خیرین تولید خواهد شد.

فرمانده سپاه خوسف از اصناف خواست نظارت خود را در نانوایی‌ها بیشتر کند چراکه برخی نانوایی‌ها موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

او  از تمامی دستگاه‌های دولتی خواست تا تمامی تجهیزات و ماشین آلات خود را برای مقابله با کرونا ویروس به مجموعه سپاه معرفی کنند تا مجموعه سپاه بتواند از این ظرفیت‌ها برای ضد عفونی و اطلاع رسانی مردم در جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس استفاده کند.

در این جلسه «درمحمدی»، بخشدار جلگه ماژان تصریح کرد: پارچه نانوی لازم برای تولید ۵ هزار ماسک در بخش جلگه ماژان خریداری، کارگاه‌ها ایزوله و آماده تولید هستند که در صورت تایید دانشگاه علوم پزشکی این خیرین توان تامین ماسک مصرفی شهرستان را خواهند داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار