نویسنده کتاب «آقای فرمانده» پس از شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی پویش «نذر سلامت» به مبارزه با کرونا پرداخته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رمضانی فعال رسانه ای گفت: این پویش را با هدف تهیه لوازم مورد نیاز مردم مناطق محروم استان برای مقابله و شکست کرونا راه اندازی کردم و اکنون تعداد زیادی از اهل قلم استان هم با بنده در این فعالیت خیرخواهانه همکاری دارند.

او افزود: ۲ شرکت تولید مواد بهداشتی در قاینات که مواد ضدعفونی، دستکش و الکل تولید می‌کنند با ما همکاری دارند و همه اطلاع رسانی‌های ما از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و کمک‌های خوبی هم تا کنون جمع‌آوری کرده‌ایم.

این فعال رسانه‌ای گفت: این اقلام قرار است بین خانواده کارگران و افراد کمتر برخوردار مناطق محروم استان توزیع شود و همچنین در این پویش کار‌های فرهنگی هم انجام می‌شود و امسال عیددیدنی‌ها را به شکل تلفنی یا از طریق شبکه‌های پیام رسان انجام می‌دهیم تا خطر انتقال بیماری که معمولا در اجتماعات رخ می‌دهد کاهش یابد.

او ادامه داد: اولین اقلام جمع‌آوری شده در قالب یک کاروان فردا صبح عازم شهرستان زیرکوه شده و بین ۳۰۰ خانوار محروم در روستا‌های آن شهرستان توزیع می‌شود.

رمضانی گفت: شب گذشته یکی از نویسندگان استان مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به پویش ما کمک کرد تا مایع صابون تهیه کنیم که این کمک‌ها بسیار موثر است.

فعال رسانه گفت: بعد از زیرکوه کاروانی توسط پویش نذر سلامت عازم درمیان خواهد شد و مواد بهداشتی را بین روستا‌های آن شهرستان توزیع می‌کند.

او گفت: در این پویش همواره از مردم خواسته‌ایم که موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به زودی این بیماری از جامعه و کشور رفع شود.

رمضانی افزود: از همه خیران خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم اگر قصد همکاری با پویش نذر سلامت را دارند با شماره ۰۹۳۸۵۶۱۶۳۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار