رئیس اتحادیه بارفروشان میدان تره بار گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار از ابتدا تا پایان تعطیلات باز و آماده سرویس دهی به شهروندان است.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات تنظیم بازار میوه شب عید اظهار کرد: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید از شب گذشته با نرخ مصوب آغاز شد.

وی نرخ مصوب سیب و پرتقال شب عید را ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ میوه‌های تنظیم بازار شب عید عادلانه نیست چرا که قیمت میوه‌های موجود در میدان کمتر از این رقم است و توزیع با این نرخ سبب گرانی می‌شود.

دارایی نژاد ادامه داد: هم اکنون قیمت هر کیلو پرتقال در میدان مرکزی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان است.

افزایش ۲ برابری عرضه میوه در میدان

این مقام‌مسئول از عرضه ۲ برابری میوه نسبت به روز‌های قبل در بازار خبر داد و گفت: با توجه به تولید ۲ برابری میوه نسبت به سال‌های قبل، بار به قدری در میدان‌مرکزی فراوان است که میوه‌های تنظیم بازار تا بعد از عید در بازار توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید: دستورالعمل کنترل و پایش عرضه و قیمت میوه نوروز ۹۹ ابلاغ شد


رئیس اتحادیه بارفروشان میدان تره بار گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار از ابتدا تا پایان تعطیلات باز و آماده سرویس دهی به شهروندان است.

وی ادامه داد: طی روز‌های اخیر انتشار اخباری مبنی بر قرنطینه شدن تهران در فضای مجازی منجر به افزایش قیمت میوه در بازار شد که با فراوانی عرضه پیش بینی می‌شود که بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی در پایان درباره ساعت کاری میدان میوه و تره بار در تعطیلات نوروز تصریح کرد: میدان‌مرکزی میوه و تره بار از ابتدا تا پایان تعطیلات به جز روز اول عید باز است و به شهروندان سرویس می‌دهد، از این رو مردم‌نگران تامین میوه مورد نیاز خود نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار