آتش کرونا را با چهارشنبه‌ سوری شعله‌ور نکنیم

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: با توجه به شیوع کرونا و توصیه‌های بهداشتی، برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال علاوه بر خطرات همیشگی، مخاطرات ابتلا به ویروس کرونا را به دنبال دارد و از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت فرخ پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: امسال با توجه به شیوع کووید ۹، مردم همان گونه که عید و دید و بازدید را تعطیل کردند، چهارشنبه آخرسال را هم به طور کامل لغو و از هرگونه تجمع و حضور در بیرون از خانه نیز پرهیز کنند.

وی با بیان این که، شهروندان چهارشنبه آخرسال را در منزل بمانند افزود:حضور در خانه می‌تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کند تا با این کار بتوانیم در کنار هم به سلامت از این شرایط که جهان و کشور درگیر آن هستند، عبور کنیم.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر با بیان این که خانواده‌ها در این شرایط حساس باید با جدیت بیشتری از فرزندان خود مواظبت کنند، گفت:بزرگترین نعمتی که خداوند به ما عنایت کرده سلامتی است، نباید به خاطر هیجانات زود گذر وتفریحات ظاهری باسلامت خود و دیگران بازی کنیم.

فرخ پور افزود: پرهیز از استفاده از مواد محترقه یکی از هشدار‌های اصلی آتش نشانی و دیگر دستگاه‌ها است که هرساله به شهروندان توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۲ خطر غیر ایمن بودن مواد محترقه و تجمع، سلامت شهروندان را تهدید می‌کند اظهار داشت: غیر ایمن بودن مواد محترقه آسیب جسمانی را در پی دارد و دیگری تجمع درحد چند نفر بسیا رخطرناکتر است و باعث انتشار و انتقال ویروس کرونامی شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: آتش نشانی پلدخترتمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال اندیشیده و نیرو‌های این سازمان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی ازشهروندان خواست امسال مراسم چهارشنبه آخر سال را با توجه به شیوع کرونا با حضور در خانه و با رعایت مسائل ایمنی بگذرانند و با عدم حضور در سطح شهر از بروز حوادث احتمالی و انتشار این ویروس در روز‌های پایانی سال جلوگیری کنند.

فرخ پور افزود: عدم تلفات جانی و مصدومیت روز چهارشنبه آخرسال در سال‌های گذشته در شهر پلدختر نشان از فرهنگ غنی شهروندان دارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر، پیشاپیش سالی امن و ایمن همراه باسلامت و خوشحالی برای ملت بزرگ ایران، لرستانی‌ها و به ویژه شهروندان پلدختر آرزو کرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.