کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی گفت: مسئولان ورزش به جمع بندی نهایی رسیدند که خدشه‌ای به انتخابات این فدراسیون وارد شده و باید ابطال شود.

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی و کاندیدای انتخابات ریاست این فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد موضوع انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی را بررسی کردند و در نهایت به جمع بندی نهایی رسیدند که خدشه‌ای به انتخابات وارد شده و باید ابطال شود. به هر حال جا دارد از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که صادقانه در مورد موضوع انتخابات دو و میدانی ایستادگی کردند.

کیهانی درباره اینکه روسای هیئت‌های استان‌ها هم شکایت کردند، گفت: روسای هیئت‌ها مستندات خود را به من دادند تا موضوع تخلفات انتخابات دو و میدانی را پیگیری کنم. به هر حال اتفاقاتی ناخواسته در مجمع انتخاباتی رخ داد که منجر به ابطال انتخابات شد.

او درباره اینکه قرار است سرپرست جدید برای فدراسیون دو و میدانی انتخاب شود و به نظر می‌رسد که انتخابات بعد از المپیک برگزار شود، گفت: من اطلاعی از برنامه و تصمیم وزارت ورزش و جوانان ندارم، اما شاید انتخابات در اردیبهشت با همان نفرات برگزار یا به بعد از المپیک موکول شود.

کاندیدای ریاست فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه پشت پرده‌ای برای برگزار نشدن انتخابات دو و میدانی وجود داشت، گفت: نه موضوع ویروس کرونا باعث شد که خیلی از هیئت‌های دو و میدانی خواهان لغو مجمع انتخاباتی شوند.

من با روسای هیئت‌ها هماهنگ نکرده بودم

کیهانی درباره اینکه گفته می‌شود که برخی از اعضای هیئت‌های دو و میدانی در تهران حضور داشتند، اما در مجمع حاضر نشدند و او با آن‌ها هماهنگ کرده بود که به مجمع نروند، بیان کرد: درباره حضور برخی از اعضای هیئت‌های دو و میدانی در تهران هیچ مستندی وجود ندارد و من هم با آن‌ها هماهنگ نکرده بودم که در مجمع شرکت نکنند.

او درباره اینکه آینده دو و میدانی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: به هر حال همه باید به دو و میدانی کمک کنیم تا اتفاقات خوبی برای این رشته ورزشی رخ بدهد.


بیشتر بخوانید: علی نژاد: انتخابات دو و میدانی را دوباره برگزار خواهیم کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار