عضو پیشین تیم ملی دو و میدانی گفت: احساس می‌کنم افشین داوری از تجربه بیشتری نسبت به کیهانی برخوردار است.

صمیمی: تجربه داوری بیشتر از کیهانی است/ شرایط مهیا باشد به دو و میدانی بازمی گردممحمد صمیمی ملی پوش سابق  پرتاب دیسک در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب داوری به عنوان رئیس جدید دو و میدانی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها بلاتکلیفی بالاخره انتخابات فدراسیون دو و میدانی برگزار و رئیس جدید فدراسیون مشخص شد. احساس می‌کنم افشین داوری از تجربه بیشتری نسبت به کیهانی برخوردار است. امیدوارم هر چه است مسائل این رشته به صورت کارشناسی، نه تک بعدی پیگیری شود.

او افزود: به هر حال در  ۴ سال گذشته شاهد نابودی دو و میدانی بودیم، به نحوی که خیلی از ورزشکاران به طور ناخواسته تصمیم به خداحافظی گرفته و به راحتی در زمان مدیریت قبلی اتفاقاتی پیش آمد که ما خانه نشین شدیم. داوری مدیری لایق است و ان‌شاءالله قهرمانانی که از دو و میدانی خداحافظی کرده‌اند به این رشته بازگردند و تجربیات خود را در اختیار جوانان بگذارند. باید به این امیدوار باشیم تا پشتوانه‌های خوبی برای آینده داشته باشیم تا دو و میدانی روز‌های بهتری به خود ببیند.

عضو پیشین تیم ملی دو و میدانی درباره اینکه آیا تصمیمی برای بازگشت به این رشته دارد یا خیر، گفت: شرایط اگر برای آمدن من مهیا باشد چرا به این رشته برنگردم. به هر جهت من عاشق این رشته هستم و از کودکی تا زمان حضورم توانستم مدال‌های فراوانی را برای کشورم کسب کنم. نزدیک به ۴ سال به طور ناخواسته مجبور شدم بهترین روز‌های ورزشی‌ام را به دلیل مدیریت نادرست برخی افراد در خانه پشت سر بگذارم.

صمیمی افزود: در کدام فدراسیون مسئولان ورزشکاران‌شان را تخریب می‌کنند؟ متاسفانه آن‌ها فقط یاد گرفته بودند بگویند ورزشکاران دو و میدانی پیر و از رده خارج شده‌اند. دو و میدانی‌کارانی که در ایران حضور دارند همه میانگین سنی ۲۸ تا ۳۰ ساله دارند و  آن‌ها پیر نشده‌اند، اما مدیریت سابق دو و میدانی می‌گفت که ورزشکاران ایران پیر و از رده خارج شده هستند. پس از المپیک ریو بر سر دو و میدانی‌کاران چه آورده شد که در دوره مدیریت قبلی خیلی از آن‌ها بی‌انگیزه شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار