محدودیت تردد در روستا‌های استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تعطیلی بسیاری از واحد‌ها در ایام عید نوروز؛ بازگشت کارگران کرمانشاهی خطر جدی برای شیوع این بیماری در سطح روستا‌های استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیر خسروانی از محدودیت تردد در روستا‌های استان خبر داد و گفت: موثرترین راه شناخته شده برای مقابله با گسترش بیماری کرونا قرنطینه و ایجاد محدودیت رفت و آمد است به همین دلیل در سطح روستا‌های استان توسط دهیاری‌ها محدودیت تردد ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه به روستاییان نسبت به کاهش رفت و آمد هشدار داده شده گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از دهیاری‌ها و روستاییان خواسته شده افراد مشکوک را گزارش دهند و همچنین تیم‌های بهداشتی برای نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در روستا‌ها راه اندازی و به طوری مستمر روستا‌ها را رصد کنند.

او با بیان اینکه هزار و ۶۶۰ دهیاری استان کارضد عفونی و گند زدایی روستا‌ها را انجام می‌دهند، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲ بار روستا‌های استان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

خسروانی همچنین از اعمال محدودیت برای تجمع در سطح روستا‌ها خبر داد و افزود: به طور گسترده از طریق دستگاه‌های اجرایی از روستاییان و کشاورزان خواسته شده در این ایام سخت مقابله با ویروس کرونا از برگزاری مجالس عزا، جشن‌ها و چهارشنبه سوری، جمعه آخر سال و دید و بازدید‌های نوروزی پرهیز کنند و برای آن‌ها در اماکن عمومی محدودیت‌هایی ایجاد شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.