محمودرضارحمتیان گفت: مجموع صادرات صورت گرفته از گمرگات و بازارچه‌های مرزی استان در ۱۱ ماهه امسال ۹۸۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷ دلار بوده است.

محمودرضارحمتیان سرپرست سازمان صمت سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مجموع صادرات صورت گرفته از گمرگات و بازارچه‌های مرزی استان بدون احتساب منطقه آزاد چابهار، طی مدت زمان ۱۱ ماهه امسال ۹۸۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷ دلار بوده است.
وی ادامه داد: طی این مدت میزان صادرات از گمرکات استان به ارزش ۲۶۰ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۶۱۶ دلار و از بازارچه‌های مرزی نیز به ارزش ۷۲۸ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۱۱ دلار می‌باشد.
رحمتیان خاطرشنان کرد: اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گوگرد، خرما، صیفی جات، پودرلباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی طی این بازه‌ی زمانی به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و ... صادر شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان، اظهار داشت: براساس هدفگذاری سال ۹۸، میزان هدف صادرات استان به ارزش ۸۰۳ میلیون دلار تعیین گردیده است که با توجه به اقدامات اجرایی صورت گرفته در ۱۱ ماهه سال ۹۸ صادرات استان به ارزش ۹۸۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷ دلار انجام شده است؛ لذا می‌توان اشاره نمود که در این مدت ۲۳ درصد از کل برنامه هدف سالیانه صادرات جلوتر می‌باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار