رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: سالن‌های پخت و انبارهای آرد خبازی‌های این شهرستان ضدعفونی و توصیه‌های بهداشتی به کارگران و صاحبان این صنف ارائه شد.

حمیدرضا شایان  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهاردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در گشت مشترک بازرسی از خبازی‌ها شهرستان چابهار تمامی موارد و قوانین و مقررات گوشزد شده و حتی از یک نانوایی به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تجلیل شده است.

او  افزود: گشت مشترک بازرسی و نظارتی از واحدهای خبازی سطح شهر چابهار مرتب با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و غله و خدمات بازرگانی با هدف ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان این واحدها، در خصوص چگونگی ضدعفونی کردن سالن پخت و انبار آرد و اعلام علائم بیماری ویروس کرونا به کارکنان خبازی‌ها و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت ساعت پخت و رعایت وزن و قیمت مصوب انجام می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار بیان کرد: ضمن بازرسی‌های انجام شده از یکی از خبازی‌های سطح شهر که اقدام به بهره‌برداری از ۲ نفر نیروی انسانی، یک نفر جهت تحویل نان و یک نفر جهت دریافت وجه نان بصورت نقدی یا استفاده از کارت خوان کرده بود، قدردانی شد.

او  ادامه داد: اتحادیه خبازان شهرستان چابهار مکلف به تهیه و نصب بنر توصیه‌های بهداشتی نحوه تهیه و استفاده نان بر سر درب نانوایی‌های سطح شهر شده است.

شایان گفت: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی‌نام و نشان از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان بصورت حضوری و کتبی، ارائه کنند.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۷۱ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.