نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: روند مطلوبی درکارگاه‌های تولید ماسک در بین اقشار مختلف بسیج دیده می‌شود و همدلی و همراهی بسیجیان در کارگاه‌های مختلف ستودنی است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دربازدید ازکارگاه‌های تولید ماسک در سطح شهر کرمان به همت بسیجیان گفت: با توجه به مشکل ایجاد شده و اوج گیری  ویروس کرونا امیدواریم با همکاری اقشار مختلف به ویژه مردم بتوانیم این مسئله را هم به خوبی پشت سر بگذاریم و جامعه به آرامش برسد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: انشالله مردم هم با دقت به توصیه‌های مسئولین توجه کنند و وقتی همگان به تذکرات گوش دهند و توصیه‌ها را جدی بگیرند یقینا این مانع و مشکل راهم به راحتی می توان پشت سر گذاشت.

او بیان داشت: همکاری و استقامت مردم دراین برهه از زمان می تواند کمک خیلی بزرگی به رویارویی با این بیماری و ویروس باشد و این موضوع تنها مستلزم بیرون نیامدن از منزل و توجه به نکات و موارد بهداشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی صبح امروز از روند تولید و تهیه ماسک در کارگاه‌های مختلف در سطح شهر کرمان به همت سپاه ثارلله دایر شده، بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار