نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن

نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن برای شهر بیرجند آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن برای  شهر بیرجند آغاز و تا ساعت ۲۴ روزسه شنبه ۲۷ اسفند ادامه دارد.

او افزود: با توجه به اینکه امکان نام نویسی برای شهر بیرجند در مرحله دوم طرح ملی مسکن مقدور نبود پیگیری‌های لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دستور کار قرارگرفت و امروز موفق به دریافت مجوز نام نویسی از وزارت راه و شهرسازی شدیم.

داعی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای نام نویسی از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها و مراجعه حضوری برای ثبت نام وجود ندارد ومتقاضیان در شهربیرجند می‌توانند از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان محترمی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به نام نویسی اولیه در طرح، اقدام نمایند.

داعی افزود: بدیهی است نام نویسی نهائی از این متقاضیان پس از رفع محدودیت‌های ویروس کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار