نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن برای شهر بیرجند آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن برای  شهر بیرجند آغاز و تا ساعت ۲۴ روزسه شنبه ۲۷ اسفند ادامه دارد.

او افزود: با توجه به اینکه امکان نام نویسی برای شهر بیرجند در مرحله دوم طرح ملی مسکن مقدور نبود پیگیری‌های لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دستور کار قرارگرفت و امروز موفق به دریافت مجوز نام نویسی از وزارت راه و شهرسازی شدیم.

داعی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای نام نویسی از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها و مراجعه حضوری برای ثبت نام وجود ندارد ومتقاضیان در شهربیرجند می‌توانند از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان محترمی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به نام نویسی اولیه در طرح، اقدام نمایند.

داعی افزود: بدیهی است نام نویسی نهائی از این متقاضیان پس از رفع محدودیت‌های ویروس کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.