مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند از توزیع ۲۵۰ سبد غذایی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.

۲۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان نهاوند توزیع شد ام البنین شفیعی مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: در آستانه عید نوروز و به همت نیکوکاران  ۲۵۰سبد غذایی به همراه ۳۲۰ جفت کفش و لباس بین نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از دو سال است که در روزهای مختلف و مناسبت‌های مهم سال مانند نوروز رمضان و محرم به نیازمندان کمک می‌کند، گفت: این نیازمندان  زیرپوشش هیچ کدام از نهاد های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی  نیستند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند گفت: در آستانه عید نوروز به همت نیکوکاران  ۲۵۰سبد غذایی به همراه ۱۱۰ جفت کفش و۲۱۰ تکه لباس به ارزش مادی بیش از ۴۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

شفیعی با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از یک سال است که فعالیت خود را در امور خیریه و کمک به نیازمندان آغاز کرده است،گفت: این موسسه  تاکنون با همت و یاری نیکوکاران موفق شده است ۱۵۰ خانوار با جمعیت حدود ۳۵۰ نفر را زیر پوشش حمایت‌های خود قرار دهد.

او بیان کرد: این افراد از طرف  نیکوکاران به این موسسه معرفی شده اند و پس از تحقیق میدانی حمایت مادی معنوی و مالی از آن‌ها انجام می‌شود و در آستانه سال جدید نیز سبد غذایی شامل برنج، روغن شکر و قند، ماکارونی و یک بسته شیرینی تحویل آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.