رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: تعداد ۱۵۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به همت خیرین و نیکوکاران این شهرستان به نیازمندان اهدا شد.

سعید فکوری معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به کمک ۱۸۰میلیون ریالی خیرین هلال‌احمر به نیازمندان تربت‌حیدریه،گفت: با توجه به نزدیک بودن به سال جدید و تقسیم شادی بین همه مردم، واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر طرح فرشتگان رحمت را برگزار کردند.

او ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۵۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال شامل " روغن، برنج، شیرینی، موادشوینده " به همت خیرین و نیکوکاران تهیه و به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با بیان اینکه هدف از اینگونه فعالیت‌ها، حمایت از اقشار محروم و کم درآمد به ویژه زنان بی سرپرست، سالمندان، معلولان، خانواده‌های زندانیان و بیماران صعب العلاج است، گفت: این بسته‌ها به منظور اهداف جمعیت هلال‌احمر مبنی بر کمک به نیازمندان جامعه در آستانه سال جدید بین نیازمندان مناطق کم برخوردار سطح شهر با حفظ کرامت انسانی آنان توزیع شد.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.