فرماندار گیلانغرب گفت : مالکان ۲ مجتمع بزرگ تجاری این شهرستان که شامل ۴۰ واحد تجاری می‌شود به دلیل کسادی بازار و شیوع بیماری کرونا، اجاره بهای مغازه خود را در اسفندماه جاری بخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : اقدام پسندیده آقایان «مجتبی محمدی» و «شاپور شاه قبادی» مالک ۲ مجتمع بزرگ تجاری در شهر گیلانغرب نوعی از نمایش نوع دوستی و مشارکت و همدلی در شکست بحران کرونا است.

او گفت : در موارد مشابه برخی دیگر از مالکان واحدهای تجاری نیز با بخشش اجاره بهای مغازه خود بار دیگر ثابت کردند که همگی در روزهای سخت و بحران در کنار یکدیگر هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: اقدام های پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا با ضدعفونی و گندزدایی شهرستان همچنان به صورت مستمر ادامه دارد و تمهیدات اتخاذ شده بهداشتی در ورودی های اصلی شهرستان کنترل و مسیرهای فرعی شهرستان به سمت استان ایلام از ۲ محور ناودار و سومار مسدود شده تا صرفا تردد از مسیر اصلی در جهت نظارت و کنترل لازم انجام شود.

محمودیان افزود: بهترین راه مقابله همچنان همراهی و همکاری خود مردم و مراقبت های بهداشتی با حضور در منزل است.

او افزود: حضور مردم در پنجشنبه آخر سال در مزار ممنوع است و در این رابطه تمهیدات لازم در بستن آرامستان ها اتخاذ شده و برای حفظ سلامت شهروندان انتظار این است خود مردم هم خادمان خود را در این راه یاری کنند.

او افزود: برپایی هرگونه چادر هم در مناطق گردشگری و طبیعی ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری سریع آن ها اقدام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.