معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: تنها با مشارکت مردم می‌توانیم بحران این بیماری را پشت سر بگذاریم.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  محمد ابراهیم الهی تبار یکشنبه شب در نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: همگان باید قدردان خدمات دانشگاه علوم پزشکی به عنوان خط مقدم حوزه درمانی و صداوسیما به عنوان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی باشند.

او با تاکید بر اینکه می طلبد که همه به دانشگاه ها برای عبور از بحران فعلی کمک کنند، افزود: با تصمیمات و پیگیری های مدیریت ارشد استان در حوزه پشتیبانی، اتفاقات خوبی در تولید مواد ضدعفونی و همچنین اقدامات عملیاتی در مناطق روستایی و شهری روی داده است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر تقویت اطلاع رسانی هنرمندانه و اثرگذار از سوی صداوسیما تاکید کرد و گفت: مشارکت اجتماعی اصلی ترین محور برای مقابله با بیماری کرونا است می طلبد که رسانه با ذائقه سنجی، متناسب با روحیات و نیازهای مردم اطلاع رسانی کند.

الهی تبار با اشاره به تهیه و ترسیم نقشه راه موضوع مقابله تا ۲ ماه آینده در استان تاکید کرد: آنچه که در این موضوع راهگشا است مشارکت مردم و مواجهه آنها با مسائل یکدیگر است.

او با بیان اینکه این روزها شاهد ایثارگری ها و رفتارهای مهربانانه برخی شهروندان هستیم، افزود: آن صاحب مغازه یا پاساژی که از یکماه کرایه خود می گذرد به مانند دوران دفاع مقدس ایثار کرده و این قبیل رفتارها را باید برجسته کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: سیاست استان در موضوع مقابله با کرونا، اطلاع رسانی همراه با شفافیت و صداقت به مردم بوده و از همان ابتدا نیز گوشزد شد که در اقلام بهداشتی کمبود وجود دارد و تلاش برای تامین مواد مورد نیاز همچنان ادامه دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.