مدیر شرکت دانش بنیان مجتمع شیمایی بیستون گفت : با توجه به شرایط پیش آمده و نیاز مردم به مواد ضدعفونی کننده دست و با هدف مبارزه با ویروس کرونا به تولید این مواد پر مصرف اقدام کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد شهسواری مدیر شرکت دانش بنیان مجتمع شیمایی بیستون گفت : خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست در این کارخانه ظرف ۱۰ روز راه اندازی شده و ۵۰ نیرو به صورت سه شیفت و بدون تعطیلی در حال تولید محصول هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول تولیدی روانه بازار مصرف شود.

او با اشاره به اینکه تولید ماده ضدعفونی کننده با تایید و مجوز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال انجام است، گفت : در صورت فراهم بودن الکل بعنوان ماده اصلی قادر به تولید روزانه ۲۰ تن ضد عفونی کننده خواهیم بود.

مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: هم اکنون فعالیت و تولیدات این کارخانه نقش بسیار مهمی در مقابله با بیماری کرونا در استان ایفا می‌کند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تولیدات این واحد با نظارت معاوت غذا و دارو در راستای مهار ویروس کرونا در مراکز مجاز عرضه خواهد شد.

شهسواری افزود: برای شتاب بخشیدن در عرضه محصولات به بازار خط تولید بطری نیز را راه اندازی کرده ایم.

او گفت: در صورتی که مواد اولیه این محصول که الکل است تامین شود هیچ مشکلی برای تولید نخواهیم داشت و تا آخر در کنار مردم خواهیم ماند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.