رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: بازار میوه و تره بار غنچه در خیابان ۱۷ کیانپارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی هرچه بیشتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری اقدام به ایجاد بازار عرضه میوه و تره بار غنچه در منطقه دو اهواز نموده است.

او با اشاره به احداث بازار روز در منطقه ۲ شهرداری اهواز افزود: بازارروز‌ها حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستند که با تعدیل قیمت‌ها فرصت مناسبی را برای خرید مردم فراهم می‌آورند.

ربیعی بیان داشت: امیدواریم این اقدام خدمت موثری در جهت تسهیل دسترسی شهروندان به محصولات باغی و زراعی مورد نیازشان با قیمتی مناسب باشد.

این مقام مسئول در پایان با اعلام اینکه بازار‌های میوه و تره بار از مراکز پر تردد شهر است که شهروندان برای تامین ارزاق و مایحتاج روزانه خود به این مراکز مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از انتشار ویروس و مقابله با بیماری کرونا در این مراکز انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار