دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تربت جام گفت: کمک های مردمی و بازاریان به  علوم پزشکی به عنوان بدهی مالیات افراد توسط دارایی کسر می شود.

حسن کاظمی دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: کمک های مردمی و بازاریان به  علوم پزشکی به عنوان بدهی مالیات افراد توسط دارایی کسر می شود.

او ادامه داد: با توجه به اعلام نیاز  علوم پزشکی به کمک و حمایت های مالی خیرین برای تهیه اقلام تجهیزات پزشکی و بهداشتی و کنترل عفونت کرونا ویروس برای پرستاران و پزشکان خط مقدم مقابله در بیمارستان، کسبه و بازاریان می توانند به استناد ماده ۱۷۲ قانون مالیات های مستقیم "وجوه پرداختی اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی به دانشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی طبق ضوابطی که توسط وزارتخانه های ذی ربط و امور اقتصادی و دارایی تعیین می شود از در آمد مشمول مالیات عملکرد سال پرداخت منبعی که موردی انتخاب خواهد کرد قابل کسر می باشد.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تربت جام گفت: اکنون که دانشکده علوم پزشکی به کمک و حمایت مالی نیاز دارد تفاضا داریم به هر میزان که می توانید کمک کنید و مبالغ پرداختی عزیزان با تایید مدیریت دانشکده علوم پزشکی به عنوان هزینه های مستقیم واحد صنفی مورد محاسبه مالیاتی قرار می گیرد.

کاظمی افزود: ازبازاریان و تمامی افرادی که با اداره دارایی در واقع ارتباط مستقیم دارند تقاضا می شود دانشکده علوم پزشکی را از کمک های مالی خود در مقابله با درمان بیماران و تهیه تجهیزات یاری نمایند.

او تصریح کرد: از همگان تقاضا داریم کمک‌های نقدی را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۲۵۹۶۲۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۵۲۳۴بانک ملی حساب هدایا دانشکده پزشکی واریز و کمک های غیر نقدی خود را به روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و  مسئول کمیته مشارکت های مردمی  تحویل نمایند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تربت جام گفت: اداره دارایی میزان مبلغ کمک ها را به عنوان هزینه مستقیم در نظر خواهد گرفت و از درآمد مشمول مالیات کسر خواهدکرد.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.