تندگویان گفت: روزانه بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی توسط تشکل‌های جوانان در کشور تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مهدی تندگویان در خصوص اقدامات سمن‌های جوانان در موضوع بیماری کرونا، گفت:با توجه به اتفاقات تلخ روزهای اخیر، اتفاق خوبی در حوزه جوانان و سمن ها روی داد که سال گذشته نیز در موضوع سیل نیز انجام شد و آن کمک به مردم در زمان های بحرانی بود.

وی ادامه داد: این بار هم تشکل‌های حوزه جوانان به صورت خودجوش، فعال و کاملاً دغدغه‌مند به این موضوع ورود کردند و در چند حوزه مشغول خدمات دهی به مردم هستند.

تندگویان تصریح کرد: موضوع اول در حوزه تولیداتی مثل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و لباس و پوشاک مربوط به پزشکان و پرستاران است که توسط این تشکل ها و با هماهنگی وزارت بهداشت ونهادهای مختلف تولید می شود.

معاون امور جوانان با بیان این که تا به امروز از مرز تولید یک میلیون عدد ماسک گذشته ایم، افزود: به صورت روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی توسط تشکل‌های جوانان در کشور تولید می‌شود.

تندگویان همچنین به موضوع فرهنگی و حضور تشکل‌های جوانان در صحنه اشاره کرد و افزود:تشکل های جوانان در موضوع (در خانه بمانیم ) بسیار فعال بوده وآن را توانسته اند فرهنگسازی کنند و همچنین با طراحی مسابقات خانوادگی و سرگرمی در استان های مختلف برای آن ها انگیزه ایجاد می کنند تا در خانه بمانند.

معاون امور جوانان همچنین به موضوع کمک به ضد عفونی کردن مراکز عمومی توسط تشکل‌های جوانان اشاره کرد و گفت: در اکثر استان‌ها تشکل‌های ما خودجوش و داوطلبانه و بدون چشم داشتی وارد مکان‌های عمومی می‌شوند و اقلام بهداشتی را بین مردم توزیع می کنند و کار مهمتر اینکه در برخی از استان‌ها در مناطق محروم و حاشیه نشین حضور پیدا کرده اند و به مردم آموزش‌های لازم بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا می‌دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار