استاندار ایلام گفت: امکانات بیشتری به شهرستان ایوان برای مقابله با کرونا اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در واکنش به سئوالات و دلنگرانی برخی از بزرگان و شهروندان ایوانی در خصوص اوضاع شهرستان گفت: با توجه به وضعیت ایوان در بحث کرونا به لحظه اوضاع این شهرستان را رصد می‌کنم و در جریان دغدغه‌ها و دلنگرانی‌های مردم خوب این دیار هستم.

او در ادامه بیان کرد: برای همین منظور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری را به عنوان نماینده ویژه برای کمک به مردم خوب و شریف ایوان و فرماندار این شهرستان مامور کردم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به برخی گله مندی‌ها از این انتخاب، اظهار کرد: لازم است که مردم خوب این دیار بدانند که هدف از این کار حمایت، پشتیبانی و کمک به شهرستان برای بیرون آمدن از شرایط کنونی است و البته مردم هم باید همکاری و کمک کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

او با اشاره به این مهم که در حمایت از مردم ایوان از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود، بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده اقلام مورد نیاز بهداشتی در دسترس مردم قرار گرفته و انشاء الله در ادامه با توان بیشتر این کمک‌ها ادامه خواهد یافت.

سلیمانی دشتکی در پایان با اشاره به این موضوع که بیشترین شیوع بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان بوده است، خواستار همکاری و کمک مردم این مناطق و دیگر شهرستان‌های استان شد و ادامه داد: در این شرایط سخت تا از بین رفتن ویروس کرونا در کنار مردم خوب استان و شهرستان ایوان هستم.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.