استاندار ایلام از همراهی کم نظیر مردم استان در به راه انداختن پویش‌های نه به کرونا و پیشگیری از این بیماری تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال کم نظیر مردم بافرهنگ استان ایلام در همراهی و همکاری در پیشگیری از بیماری کرونا با به راه انداختن کمپین‌ها و پویش‌های مختلف مردمی چون؛ درخانه بمانیم ، نه به مسافرت،نه به چادر زدن  ،نه به چهارشنبه سوری ،نه به رفتن مراسم پنجشنبه و جمعه آخرسال و ... که با عضویت هزاران نفری مردم استان همراه بود مایه خوشحالی و امیدواری برای از بین بردن این بیماری واگیر است که ما نمونه آن را در نرفتن مردم به مراسم جمعه آخر سال استان دیدیم.

همه نیک می‌دانیم که پاسداشت و احترام به آئین و سنت‌های حسنه در ایران اسلامی به ویژه در مناطق زاگرس نشین، چون ایلام از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار بوده، اما در این شرایط خاص نکته حائز اهمیت، همراهی خوب مردم در درک شرایط موجود و تغییر رفتار برای از بین بردن ویروسی که سلامتی و با هم بودن انسان‌ها را هدف قرار داده، است که این مهم در نوع خود کم نظیر و قابل تقدیر است.

به یقین همکاری خوب مردم استان ایلام با مسئولان در غلبه بر شرایط موجود نکته کلیدی و حائز اهمیت در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا است که انشاء الله در ادامه راه می‌بایست با قدرت بیشتر ادامه یابد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان و طلب شفای عاجل برای بیماران کرونا در استان، بر خود لازم می‌دانم از این همراهی، همکاری و احساس مسئولیت خوب ایلات، عشایر، بزرگان، کنشگران فضای مجازی و اصحاب رسانه و اقشار و توده‌های مختلف مردم بافرهنگ استان ایلام تقدیر و تشکر کنم و در ادامه از همه دعوت نمایم تا ریشه کنی بیماری کرونا در استان با در خانه ماندن، نرفتن به مهمانی و سفر و چادر نزدن در طبیعت یار و همراه مسئولان به ویژه سربازان خط مقدم سلامت مردم باشند.

در پایان سلامتی و سربلندی همگان را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.