نائب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: کشتار و هتک حرمت زنان و مردان و کودکان بی دفاع مسلمان هندی قلب همه آزادی‌خواهان جهان را به درد آورده است.

جنایات علیه مسلمانان هند قلب همه آزادی‌خواهان جهان را به درد آورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نائب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) بیان کرد: انتشار تصاویر دلخراش، جان‌کاه و تکان دهنده شکنجه، کشتار و هتک حرمت زنان و مردان و کودکان بی دفاع مسلمان هندی از جمله زنده به گور کردن کودک و مادر مسلمان به دست هندو‌های افراطی قلب همه آزادی‌خواهان جهان به خصوص ملت مومن ایران اسلامی را به درد آورده است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در بیانیه محکومیت ظلم و جنایت هندو‌های افراطی علیه مسلمانان شبه‌قاره هند افزود: انتشار تصاویر دلخراش، جانکاه و تکان دهنده شکنجه، کشتار و هتک حرمت زنان و مردان و کودکان بی دفاع مسلمان هندی از جمله زنده به گور کردن کودک و مادر مسلمان به دست هندو‌های افراطی قلب همه آزادی‌خواهان جهان به خصوص ملت مومن ایران اسلامی را به درد آورده است.

اکنون کودکان و زنان بی‌پناه و بی‌دفاع مظلومانه در شبه‌جزیره هند به خاک و خون کشیده می‌شوند و نه تنها اخباری از آنان منعکس نمی‌شود بلکه هیچ یک از مجامع بین‌المللی و اسلامی نیز در برابر چنین جنایات سازمان یافته هندو‌های افراطی عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند.

بدون شک سیاست جدید دولت هند در جهت فشار حداکثری بر مسلمانان مظلوم این کشور و تحریک هندو‌های افراطی برای حمله به مسلمانان، قطعاً با چراغ سبز مقامات کاخ سفید و پس از سفر رییس جمهور نژادپرست آمریکا به این کشور انجام می‌شود و این مهم نباید از نگاه فعالان اجتماعی و حقوق بشر پنهان بماند.

کشور هند در سال ۲۰۱۹ قانون موسوم به اعطای شهروندی را به تصویب رساند که به موجب این قانون اقلیت‌های دینی کشور‌های منطقه و مهاجران غیرمسلمان از جمله هندوها، سیک‌ها، بودایی‌ها و مسیحیان و پارسیان می‌توانند تابعیت هندی دریافت کنند، اما مسلمانان از دریافت آن محروم هستند و این قانون که حقوق ۲۰۰ میلیون نفر مسلمان ساکن هند را نادیده می‌گیرد اینک به محملی در دستان خونین هندو‌های متعصب تبدیل شده تا با تمسّک به آن مسلمانان معترضِ به این قانون تبعیض‌آمیز را در سایه سکوت دولت و پلیس هند به خاک و خون بکشند.

اقلیت‌های مختلف شبه قاره هند بیش از ۱۰۰ سال است که با مسلمانان بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کنند و اکنون نیز انتظار می‌رود ضمن ریشه یابی مشکلات بوجود آمده، نسبت به مسلمان که بیش از ۲۰۰ میلیون نفر نیز می‌باشند اصل عدالت و برادری را رعایت کنند.

حمایت از مظلومان جهان به خصوص مسلمانان رنج دیده یکی از آرمان‌های بزرگ امام راحل و انقلاب اسلامی است و جهانیان باید بدانند که ملت ایران به این آرمان بزرگ افتخار کرده و تا آخرین نفس از حقوق مسلمانان مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها دفاع می‌کند.

اینجانب ضمن آرزوی سلامت و موفقیت مسلمانان کشور هند در مقابل توطئه‌های دشمنان از مجامع بین‌المللی انتظار دارم نسبت حل این مشکل چاره‌اندیشی کرده و از حقوق مسلمانان هندی دفاع کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار