رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز گفت: فعالیت عمده فروشان شهر شیراز روزانه از ساعت ۹ تا ۱۴ و خشکبار نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ می‌توانندبه ارائه خدمات اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالله رزاق منش گفت: بر اساس هماهنگی‌ها عمده فروشان مواد غذایی و خشکبار فروشان سطح شهر در ساعت معینی امکان ارائه خدمات دارند.

او افزود: بر اساس هماهنگی و با توجه به تأکیدات لازم دستگاه‌های نظارتی، ساعت فعالیت عمده فروشان سطح شهر روزانه از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود و خشکبار نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ می‌توانند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

رزاق منش در خصوص تمهیدات بهداشتی واحد‌های صنفی نیز یادآور شد: واحد‌های صنفی خرده فروشی مکلف هستند از فروش اقلام به صورت فله جلوگیری کنند و نسبت به فروش اقلام مورد نیاز مردم به صورت بسته بندی بهداشتی مبادرت و برزن البته انبار‌های واحد‌های صنفی عمده نیز روزانه ضدعفونی شوند و سطوح فلزی که در این واحد‌ها وجود دارند نیز روزانه استریل می‌شوند.

او اضافه کرد: واحد‌های عرضه کننده خشکبار و شیرینی فروشی نیز مکلف هستند که مواد مورد نیاز را به صورت بسته بندی ارائه کنند و حق فروش فله کالا‌ها را ندارند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان تاکید کرد: برای ارائه خدمات سریع‌تر به مشتریان ۴۰ واحد خوش بار به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌دهند البته بیماری کرونا فرصتی است برای تغییر سبک زندگی و تغییر کسب و کار تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید نسبت به ارائه کالا و خدمات اقدام شود.

رزاق منش در خصوص فعالیت واحد‌های غیر مجاز نیز هشدار داد و گفت: برخی از واحد‌های متخلف اقدام به تولید خشکباری غیر استاندارد می‌کند که در تولید این خشکبار از رنگ‌های شیمیایی و نمک‌هایی که دارای سرعت هستند و موجب بیش فعالی و افسردگی در افراد می‌شوند استفاده می‌کنند.

او در خصوص تأمین برنج نیز تصریح کرد: برنج ایرانی به حد کافی در بازار وجود دارد و تنها برنج خارجی به علت عدم تخصیص ارزی دارای خلل ارز است در این حوزه نیز با توجه به سرانه مصرف برنج به حد کافی در جامعه وجود دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.