استاندار همدان تاکید کرد با در خانه ماندن آمار مبتلایان به کرونا رو به کاهش و این بیماری کنترل می‌شود.

ابتلای ۱۲۴ نفر در استان همدان به کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در رتبه ۲۲ استان های کشور برای ابتلا به ویروس کرونا قرار داریم افزود:  تاکنون ۱۲۴ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۷۰ درصد در مناطق شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی هستند.

او افزود: اگر تا ۱۴ روز آینده مردم اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند و از تجمع در مراکز جمعیتی پرهیز کنند چرخه شیوع ویروس کرونا کنترل و متوقف خواهد شد.

استاندار همدان  گفت: تا کنون ۶۵ بیمار کرونایی استان بهبود یافته اند، ۵۱ بیمار بستری در بیمارستان‌ها هستند و ۸ نفر فوت کرده اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان در استان شیب کم صعودی دارد افزود: همدان با ۳۴ مبتلا و اسدآباد با ۲۱ مبتلا به ویروس کرونا بیشترین شیوع این بیماری را در استان دارند.

استاندار همدان تاکید کرد: خلوت کردن شهر‌ها، توسعه خرید‌های اینترنتی و ماندن در خانه از موارد بسیار مهمی است که می‌تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را متوقف کند.

 شاهرخی خطاب به فرمانداران استان تاکید کرد: مراکز جمعیتی و صنوفی که فعالیت آنان خللی در تامین مایحتاج عمومی مردم ندارد تعطیل شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.