گروه جهادی بقیه‌الله (عج) نهاوند روزانه ۲هزار ماسک تولید می‌کند.

تولید ۲ هزار ماسک روزانه در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان، گروه‌های جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک و تهیه توزیع اقلام بهداشتی  را انجام دادند. گروه جهادی بقیة الله (عج) نیز اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نمود.

او افزود: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با کسب مجوز‌های لازم از شبکه بهداشت و درمان نهاوند فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: هزینه‌های تأمین و خرید اجناس مورد نیاز این کارگاه کاملا بصورت مردمی و توسط اعضا و سرگروه‌های این گروه جمع آوری و هزینه می‌شود.

مختاری گفت: این گروه جهادی در قالب سه شعبه در مسجد محمدیه، حوزه علمیه خواهران، و پایگاه مقاومت روستای توانه فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: قرار است در فاز اول فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله (عج) تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید و در شهرستان عرضه گردد.

او تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

مختاری اضافه کرد: سپاه ناحیه نهاوند آمادگی لازم را جهت کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا داراست و قطعا تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.