مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در زمین نشان خواهیم داد که قهرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی بیان کرد: اگر می‌خواهیم زنده بمانیم باید در خانه باشیم تا به بیماری کرونا دچار نشویم و به امید خدا این اتفاق به زودی به پایان می‌رسد.

او افزود: پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد  و در ۳ جام مدعی قهرمانی است. شرایط خوبی داریم، تغییر و تحولاتی اخیرا در باشگاه انجام شد که امیدوارم به صلاح پرسپولیس باشد و از همین جا بابت زحمات محمد حسن انصاری فرد از او تشکر می کنم.

پیروانی ادامه داد: با کمبود‌هایی که بوده، اما تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. همه پرسپولیسی هستیم و امیدوارم با قهرمانی دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم. در زمین نشان می‌دهیم که قهرمان و قوی هستیم.

مدیر تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر باشگاه بزرگی است به خاطر هوادارانش است. ما ۳ بار قهرمان شده ایم و ِآماده چهارمین قهرمانی متوالی هستیم.

وی بیان کرد: من جواب کسی را نمی‌دهم، اما باید احترام گذاشته شود که دیشب این اتفاق رخ نداد. مهندسی لیگ دروغ بوده و اگر مهندسی است چرا اینقدر هزینه می‌کنند؟ نصیحتم به سایر تیم ها این است که اگر امیدی به قهرمانی ندارید در لیگ حاضر نشوید.

پیروانی اظهار داشت: سازمان لیگ به خاطر کرونا بازی‌ها را لغو کرد و درحال حاضر تمام بازی‌های معتبر دنیا هم به دلیل شیوع این بیماری لغو شده است. سوالی که از منتقدان دارم این است که آیا تیم یوونتوس همیشه در سری آ قهرمان می‌شود نخست وزیر ایتالیا یوونتوسی است؟ پرسپولیس بزرگ‌است، این تیم عشق من است و من نماینده هواداران هستم.

او در پایان تصریح کرد: پرسپولیس را باید با تاریخ، تمدن و افتخار صدا بزنند. جام‌های زیادی داریم و پرسپولیس پرافتخار است. این تیم همیشه است و بیشترین تعداد هوادار را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
برادرعزیزاین مثل مرغ بال وپرکنده،لهله نزن تااین وزیردر وزارتخانه
تشریف دارند شماقهرمانید
کمبته مسابقات.کمیته داروان،کمیته انضباتی،کمیته اخلاق ،کمیته استیناف،مقام وزارت ودارودسته اشان،1اعضای فدراسیون فوتبال دست به دست هم دهند به مهر تا شماشویدقهرمان.....!!!
آخرین اخبار