مدیریت شایسته بازار در استان

استاندارآذربایجان شرقی گفت: باوجود بیماری کرونا مدیریت بازار در استان  باتدبیر مسولان به شایستگی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،پورمحمدی استاندارآذربایجان شرقی در کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به نگرانی‌های اخیر مردم در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: باوجود بیماری کرونا مدیریت بازار در استان  باتدبیر مسولان به شایستگی انجام می‌شود.

او بابیان اینکه نباید مراکز توزیع کالا‌های اساسی مردم تعطیل شود، گفت:مسولین مربوطه باید در تامین نیاز‌های مردم در روز‌های پایانی سال باجدیت کامل نظارت برتولید وتوزیع این اقلام را داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی تثبیت قیمت بسیاری از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار استان را نشانه مدیریت خوب این حوزه عنوان کرد و گفت: آذربایجان شرقی در جذب سهمیه‌های مربوط به کالا‌های اساسی موفق عمل کرده و بعد از این هم باید اقدامات لازم را در این زمینه با جدیت کامل انجام دهد.

پور محمدی با بیان اینکه مردم نگران تامین کالا‌های اساسی خود نباشند، گفت:مراکز توزیع کالا‌های اساسی در روز‌های پایانی سال باید باتمام توان فعالیت کنند تامردم در تأمین نیازمندی‌های خود دچار مشکل نشوند.

او به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز دراستان اشاره کرد و افزود:در آذربایجان شرقی ماسک، دستکش ومواد ضدعفونی کننده به مقدار لازم تولید می‌شود و در این باره هم مشکل خاصی وجود ندارد.

او همچنین در خصوص تعطیلی بازار تبریز گفت:در روز‌های پیش رو بازار مثل گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

امین زاده  رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی نیز در این کارگروه با اشاره به تولید مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز در استان گفت:مواد ضد عفونی کننده در استان آذربایجان شرقی به مقدار نیاز تولید می‌شود ودر روز‌های آتی مشکلی در این مورد نخواهیم داشت.

امین زاده همچنین از افتتاح کارخانه تولید ماسک در استان خبرداد و گفت:با افتتاح این کارخانه روزانه ۴۰هزار ماسک روانه بازار می‌شود.

او به نظارت مستمر برفرآیند تولید وعرضه محصولات بهداشتی تولید شده در استان اشاره کرد و افزود:تمامی فرآیند تولید از ورود مواداولیه تامحصول تولیدی ومراکز عرضه به صورت کامل رصد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.