تشکیل اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان عجب شیر

 اصغرپور فرماندار عجب شیر از تشکیل اداره تعزیرات حکومتی مستقل در این شهرستان خبرداد و افزود: راه اندازی ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان موجب تسهیل در امور مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  اصغرپور فرماندار عجب شیر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان عجب شیر از تشکیل اداره تعزیرات حکومتی مستقل در این شهرستان خبرداد و افزود: راه اندازی ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان موجب تسهیل در امور مردم می‌شود.

 اصغرپور گفت: با نزدیکی ایام عید قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

فرماندار عجب شیر بر نظارت هرچه بیشتر بر سطح بازار جهت جلوگیری ازگران فروشی و احتکار تاکید کرد و گفت:در شرایط کنونی با شیوع بیماری ویروس کرونا تمام صنوف باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار عجب شیر با اشاره به نقش فعالان بازار در تامین مایحتاج مردم بر لزوم بررسی و بازرسی از اصناف و عرضه کنندگان کالا تاکید کرد و گفت: تمام صنوف باید برچسب قیمت کالا‌ها را بر مکان‌های عرضه کالا درج کنند.

او بر افزایش بازرسی‌ها در سطح شهرستان توسط نمایندگان ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و افزود:تمام اجناس و کالا‌های اصناف باید درج قیمت شود و کنترل آنان با حضور نمایندگان ستاد بیشتر شود وبا متخلفین از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی برخورد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.