رویدادهای آنلاین مایکروسافت، نینتندو و یوبیسافت به جای E3

چند شرکت سازنده بازی تصمیم گرفته‌اند رویدادهای خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد سالانه E3 (Electronic Entertainment Expo) به دلیل ویروس کرونا لغو شده و اکنون شرکت‌هایی که قرار بود در آن حضور داشته باشند باید به فکر کار دیگری باشند. در بین تمام استودیو‌ها و شرکت‌های حاضر در این رویداد، تعدادی از آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که برنامه‌های خود را به شکل دیگری برگزار کنند تا از دنیای گیمینگ عقب نمانند.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده قرار است چند شرکت بزرگ بازی‌سازی، به صورت آنلاین به رونمایی آثار خود بپردازند تا به شیوه‌ای جدید E3 را جایگزین کنند.

مایکروسافت و آنلاین شدن رویداد E3 2020

رویداد E3 شاید دیگر مثل گذشته تغییر زیادی در دنیای گیمینگ ایجاد نکند، اما هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های سال است که می‌تواند کاربران را برای داشتن یک سال جذاب و مملو از بازی جدید آماده و مشتاق کند. علاوه بر این سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های جدید نیز در این رویداد معرفی و رونمایی می‌شوند. قرار بود E3 سال جاری رویدادی بسیار مهم و تاثیر گذار برای مایکروسافت باشد، زیرا یکی از کنسول‌های جذاب این شرکت برای رونمایی در این مراسم برنامه‌ریزی شده بود. کنسول Xbox Series X هم برای عرضه در رویداد E3 2020 برنامه‌هایی داشت.

رویدادهای آنلاین مایکروسافت، نینتندو و یوبیسافت به جای E3

رویدادی آنلاین برای Xbox

همان طور که پیشتر ذکر شد، قرار است گزینه‌های جایگزین دیجیتالی برای این مراسم در نظر گرفته شوند. فیل اسپنسر، مدیر Xbox، دیروز با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود تأیید کرد که یک رویداد دیجیتال به جای E3 آماده برگزاری شده است. او همچنین از E3 به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سال یاد کرده بود. در توئیت وی اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری این رویداد ذکر نشده است.

اقدام یوبیسافت پس از لغو مراسم E3 2020 

یوبیسافت نیز در این باره سکوت نکرده است. این شرکت به تازگی با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: "ما در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای یک تجربه دیجیتالی هستیم که به ما امکان می‌دهد تمام اخبار هیجان انگیز را که ما برنامه ریزی کرده ایم به اشتراک بگذاریم، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید! "

نینتندو برای معرفی محصولات خود چه می‌کند

از بین همه این شرکت‌ها، نینتندو به دلیل اتکای شرکت به فیلم‌های Nintendo Direct برای نمایش آخرین بازی‌ها و سخت افزار، ساده‌ترین روش را پیدا خواهد کرد. سخنگوی نینتندو در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها توضیح داد: "ما همچنان انعطاف‌پذیر هستیم و تلاش می‌کنیم کاربران خود را از جدیدترین خبر‌ها مطلع کنیم. به دلیل شیوع COVID-19، ممکن است رویداد‌های بزرگ لغو شود. آینده قابل پیش‌بینی نیست. اما ما روش‌های مختلفی را برای درگیر شدن با هواداران خود در نظر داریم و در طول سال، سهم بیشتری در این زمینه خواهیم داشت".

آیا رویداد E3  فراموش می‌شود؟

به نظر می‌رسد ژوئن ماه شلوغی برای رونمایی بازی‌های جدید باشد، اما E3 را به هیچ وجه از دست ندهید. انجمن نرم‌افزار سرگرمی (ESA) در بیانیه جدید خود لغو E3 را تائید و به این نکته اشاره کرد که: "ما همچنین در حال جستجو برای گزینه‌هایی هستیم تا یک تجربه آنلاین را برای نمایش اطلاعیه‌ها و اخبار صنعت در ژوئن سال ۲۰۲۰ هماهنگ کنیم".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.