سازنده Dreams سود خود را مستقل از PS4 تامین می‌کند

به تازگی شرکت مدیا مولکول اعلام کرد که نرم افزاری جدید در دسترس توسعه دهندگان بازی Dreams قرار داده تا امکان فروش محصولات را در خارج از محیط شرکت سونی نیز داشته باشند.

سازندگان بازی Dreams از این پس سود خود را از منبعی خارج از شرکت سونی بدست می‌آورندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dreams یکی از عناوینی است که توسط شرکت مدیا مولکول ساخته شده و به تازگی برای کنسول PS4 وارد بازار عناوین این کنسول شده است. سازنده این بازی، عنوان مذکور را بر اساس محتوای تولیدی کاربران طراحی کرده و به نوعی گیمرها و توسعه دهندگان کوچک این بازی را تولید کرده‌اند. از زمان عرضه بازی Dreams تاکنون استقبال نسبتا زیادی توسط کاربران از آن شده است و این بازی فروش خوبی در بازار کنسول پلی استیشن داشته و از طرفی هم شرکت سازنده این بازی به افرادی که برای آن تولید محتوا داشته‌اند، مبلغی را به عنوان پاداش هدیه داده است.

 به تازگی شرکت سازنده این عنوان اعلام کرده که نسخه‌ای بتا از یک برنامه را طراحی و وارد بازار کرده است که به توسعه دهدگان امکان فروش محصولات خود را در خارج از محیط شرکت سونی را می‌دهد. لازم به ذکر است که این محصولات شامل بازی‌های رایانه‌ای نمی‌شود و توسعه دهندگان صرفا مواردی مثل پوستر یا موسیقی متن بازی را می‌توانند در این نرم فزار به فروش برسانند.

سازندگان بازی Dreams از این پس سود خود را از منبعی خارج از شرکت سونی بدست می‌آورند

هدف شرکت مدیا مولکول از این کار این است که کاربران بتوانند ساده‌تر از قبل به سود حاصل از فروش محصولات خود برسند؛ لازم به ذکر است که این نرم افزار در حال حاضر صرفا برای افراد که پیش از این برای بازی Dreams فعالیت داشتند و برای این بازی محتوا تولید کرده‌اند در دسترس خواهد بود و فعلا کاربران جدید نخواهند تواسنت به عضویت در آن دربیایند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 


شرکت مدیا مولکول از این طریق قصد دارد آمار توسعه دهندگان خود برای عنوان یجدید که احتمالا در ادامه بازی Dreams خواهد بود را بالا ببرد، اما از آنجایی که این نرم افزار که هنوز نام آن به طور رسمی اعلام نشده و صرفا در اختیار افرادی است که تا پیش از این برای شرکت مدیا مولکول تولید محتوا داشته‌اند نمی‌توان درباره آن نظر مثبت یا منفی داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار