شرکت اکتیویژن روز گذشته اعلام کرد بازی Call of Duty: Warzone در ۱۰ مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

زمان دقیق عرضه بازی Call of Duty: Warzone اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که گیمر‌ها در انتظار انتشار بخش بتل رویال برای یکی از اعضای خانواده Call of Duty بودند و شرکت اکتیویژن نیز دائما اعلام می‌کرد که این حالت از بازی به زودی عرضه خواهد شد. اما به تازگی شرکت اکتیویژن اعلام کرد که قرار است در ۱۰ مارس سال جاری بازی بعدی این شرکت که Call of Duty: Warzone نام دارد، برای سه کنسول PS۴، Xbox One و پلفترم کامپیوتر وارد بازار عناوین رایانه‌ای شود. چندی پیش و با آغاز فصل دوم بازی Modern Warfare، شایعاتی مبنی بر اضافه شدن بخش بتل رویال به این بازی در فضای مجازی منتشر شده بود؛ اما با انتشار خبر عرضه بازی جداگانه‌ای برای بخش بتل رویال، به طور کلی این شایعه کنار فت.

طبق اعلام اکتیویژن در این حالت از بازی ۱۵۰ بازیکن در قالب دو تیم در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ همچنین اکتیویژن اعلام کرده است که حالت بتل رویال این شرکت بسیار بزرگ‌تر از آن است که اکتیویژن بتواند آن را به یکی از عناوین خود عرضه کند، به همین علت اکتیویژن مجبور شد آن را جداگانه عرضه کند.

زمان دقیق عرضه بازی Call of Duty: Warzone اعلام شد

این بازی قرار است به صورت رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار گیرد و حجم آن برای افرادی که بازی Modern Warfare را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند بین ۱۸ تا ۲۲ گیگابایت و برای افرادی که عنوان مذکور را روی دستگاه خود ندارند بین ۸ تا ۱۰۱ گیگابایت خواهد بود. همچنین افرادی که بازی Modern Warfare را دارند، بازی بتل رویال را سریع‌تر از سایر افراد دریافت خواهند کرد و بازی پس از نصب به منوی عنوان Modern Warfare برایشان اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید: نامزد‌های بهترین نرم‌افزار و بازی سال ۹۸ از نگاه کاربران کافه بازار 


این بازی همچنین از دو بخش با نام‌های بتل رویال و Plunder تشکیل شده و هر تیم نیز از سه نفر تشکیل خواهد شد؛ قرار است بازی Call of Duty: Warzone فردا شب در دسترس کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار