معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: جایگاه‌های سوخت از محل‌های پرخطر برای انتشار ویروس کرونا است و باید در این مکان‌ها به رعایت مسایل بهداشتی توجه بیشتری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حببیی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشستی با اتحادیه جایگاه داران سوخت استان گفت: یکی از محل‌های پر خطر برای انتشار ویروس کرونا، جایگاه‌های سوخت است که آسیب پذیری بیشتری نسبت به مکان‌های دیگر دارد و باید با حساسیت و دقت بیشتر با این مساله روبه رو شد.

حببیی با اشاره به سوخت گیری روزانه حدود ۲۰۰ هزار خودرو استان، تاکید کرد: باید تلاش شود مسائل بهداشتی در جایگاه‌ها با جدیت بیشتری رعایت و لوازم بهداشتی مورد نیاز جایگاه‌های سوخت تامین شود.

او اضافه کرد: در بحث تامین و توزیع دستکش و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در استان مشکلی وجود ندارد و جایگاه‌های سوخت استان در این زمینه در اولویت قرار دارند تا با رعایت مسئولان سوختگیری در جایگاه‌ها، سلامت مردم تامین شود.

در ادامه این جلسه ابوالفضل مرادی مدیر کل امنیتی استانداری هم گفت: ضد عفونی جایگاه‌های سوخت در سطح استان روزانه در طرح بسیج عمومی صورت می‌گیرد تا جلوی شیوع بیشتری ویروس کرونا در میان شهروندان گرفته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار