جشنواره خلاقانه‌ترین بازی‌های خانگی در قزوین /معرفی ۹۱ بازی سرگرم کننده در سایت شهر دوستدار کودک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره خلاقانه‌ترین بازی‌های خانگی در دو بخش بازی‌های انفرادی و دسته جمعی در کهن شهر قزوین خبر داد.

درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره خلاقانه‌ترین بازی‌های خانگی در دو بخش بازی‌های انفرادی و دسته جمعی برگزار می‌شود و به خلاقانه‌ترین و نوآورانه‌ترین ایده جوایزی اهداء خواهد شد.

درافشانی اظهار کرد: این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، کودکان و نوجوانان مجبور هستند در خانه بمانند، لذا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با تدارک این جشنواره در تلاش است تا ضمن ایجاد نشاط و شادابی زمینه سرگرمی و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان را در کنار والدینشان فراهم کند.

او، مهلت ارسال تصاویر بازی‌های خانگی را تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند بازی‌های خلاقانه خود را به همراه توضیح بازی به آدرس فضای مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.

معرفی ۹۱ بازی سرگرم کننده در سایت شهر دوستدار کودک

حمید ضیائی، رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک قزوین هم از بارگذاری مجموعه بازی‌های کودکانه در منزل را در گروه‌های سنی مختلف در سایت شهر دوستدار کودک خبر داد.

ضیائی با تاکید بر تاثیر بازی در کاهش اضطراب و استرس کودکان از موضوع کرونا افزود: این مجموعه بازی‌ها در سایت شهر دوستدار کودک به آدرس child.qazvin.ir بارگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار