معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا نظارت‌ها در مبادی ورودی شهر مهاباد، اماکن، رستوران ها، نانوایان و جایگاه‌های عرضه سوخت تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت: به منظور جلوگیری از ورود موارد مشکوک از شهر‌های آلوده تشدید نظارت بر ورودی‌های شهرستان و ضدعفونی اتوماتیک خودرو‌ها در ورودی مهاباد – بوکان و مهاباد به میاندوآب و اعمال محدودیت در دستور کار مسوولان قرار گرفته است.

شجاعی با اشاره به اینکه برای اعمال محدودیت بیشتر کنترل مبادی ورودی شهر‌ها در طول شبانه روز نیز اجرا خواهد شد، افزود: یک دستگاه اتوماتیک ضدعفونی در سه راه بوکان به منظوربالا بردن امنیت قرار داده میشود.

او افزود: نظارت بر موضوعات دستگاه ها، جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها و اماکن پر تردد باید توسط یک تیم مشخص به صورت روزانه انجام شود و این نظارت‌ها باید تقویت و تشدید شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت: استقرار تیم‌های تشخیص کرونا شامل هلال احمر، نیروی انتظامی، بهداشت و پلیس راه در مبادی شهر نهبندان نباید تعطیل شود و اداره میرات فرهنگی باید حداقل امکانات رفاهی را برای این نیرو‌ها مهیا کند.

شجاعی همچنین از ممنوعیت زباله گردی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت‌های ویژه در خصوص مقابله با کرونا در شهرستان، با افرادی که در سطح شهر و یا سایت زباله اقدام به زباله گردی می‌کنند برخورد می‌شود.

او افزود: تمام سازمان‌های مردم نهاد، ستاد همیاری و کارخانه‌های مهاباد جهت کمک به مردم و شهرستان با تغییر کاربری اقدام به تولید مواد ضد عفونی می‌کنند که نشان از حرکت بسیجی وار همه مردم می‌باشد، ولی برای از بین بردن حلقه اتصال ویروس کرونا باید مردم در خانه‌های خود بمانند و از تردد غیر ضروری در داخل ضهر خودداری کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.