علیرضا وهاب‌زاده در توییتی که منتشر کرد کنایه‌هایی را نسبت به برخی از سلبریتی‌ها نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا وهاب‏‌زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا با انتشار توییتی نسبت به برخی سلبریتی‌ها که برای داشتن گرین‌کارت، فرزندانشان را در کشور‌های خارجی به دنیا آوردند واکنش نشان داد.

وهاب‌زاده ویروس کرونا را بیماری معرفی کرد که ممکن است گریبان همه افراد را بگیرد و مسئول و سلبریتی برایش فرقی ندارد. او خطاب به برخی سلبریتی‌ها گفت وطن فقط جایی برای کاسبی و پول درآوردن نیست.

مشاور وزیر بهداشت در توییتش سلبریتی‌ها را مجبور به ماندن در کشور و شریک شدن در غم ایران دانست و آن‌ها را مانند بقیه مردم معرفی کرد.


بیشتر بخوانید: نیروهای خدماتی، کمک پرستاران و بهیاران را فراموش نکنیم


در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط علیرضا وهاب‌زاده را مشاهده می‌کنید:

" کرونا نه مسوول می‌شناسه نه مردم عادی نه سلبریتی... سلبریتی‌هایی که برای گرین کارت میرفتند بچه‌شون رو اونطرف به دنیا بیارن، الان میفهمن وطن فقط برای پول در‌اوردن و کاسبی نیست! حالا علیرغم میل باطنیت، مجبوری بشینی و غمش رو هم‌بخوری و راه فراری هم نداری... تازه شدی مثل بقیه مردم "

سلبریتی عزیز! وطن فقط برای کاسبی نیست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
بله این خوشحال کننده است به خصوص برای کسانی که باپول مردم وبیت المال به خارج ازکشوررفته خوش گذرانی وبه قول خودشان زندگی میکنندحداقل برای مدت کوتاهی!
-
حمید
۲۱:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
فرزندان مسئولینی که اون طرف هستند چطور؟