ویدئوی اصرار يك نوجوان برای اعزام به عملیات گندزدایی باردیگر حال و هوای معنوی روزهای دفاع مقدس را برای کاربران فضای مجازی به تصویر کشید.

تکرار حال و هوای روزهای جنگ؛ اصرار يك نوجوان برای اعزام به عملیات گندزدایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،از دو هفته گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های گوناگونی برای مقابله با این مهمان ناخوانده وارد عمل شدند. در این میان گروه‌های دیگری هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات موثر نخواهند بود.

در میان حال و هوای شهر‌ها بار دیگر رنگ و بوی جبهه‌های جنگ را گرفته و مردم با روحیه‌ای فداکارانه برای نجات جان هموطنانشان تلاش می‌کند. به تازگی ویدئویی از اصرار‌های مخلصانه یک نوجوان برای شرکت در گندزدایی معابر و خیابان‌های شهر در فضای مجازی باردیگر حال و هوای جهادی روز‌های جنگ را به تصویر کشیده است و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.