هاشمی گفت: نباید با اظهار نظر‌های پراکنده و غیر کارشناسی درباره کرونا بستر التهاب در جامعه را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه (بیست و چهارم اسفند ماه) برگزار شد، با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: نزدیک به یک ماه است که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و باید تشکر کنم از تمام همکارانان و مدیران شهری و پزشکان که همواره از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام‌های موثری را برای مقابله با آن انجام دادند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: برای جانباختگان این بیماری طلب مغفرت و رحمت داریم و برای مبتلایان این ویروس نیز از خداوند شفای عاجل می‌خواهیم.

هاشمی بیان کرد: جلسه امروز آخرین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۹۸ است و جا دارد در این جلسه از تلاش همکاران در کمیسیون‌های مختلف تشکر کنم‌که با تلاش همه جانبه در این روز‌های پایانی توانستند بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران را به سرانجام برسانند.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت توجه نکردن به توصیه‌های بهداشتی و خانه نشینی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: یکی از نکات مهم در این روز‌ها این است که از اظهار نظر‌های پراکنده و غیر کارشناسی جلوگیری شود، زیرا هر نوع اظهار نظر پراکنده می‌تواند عواقب سنگینی برای شهر و شهروندان داشته باشد.

هاشمی بیان کرد: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم که با اطلاع رسانی واحد و کارشناسی رسالت خود در مقابله با کرونا را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار