فرمانده سپاه عاشورا از تشکیل قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا از تشکیل قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

 سردار خرم هدف از تشکیل این قرارگاه را قطع چرخه بیماری بین افراد مبتلا و سالم اعلام کرد و گفت: در این طرح مهم افراد با هماهنگی مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج غربالگری خواهند شد.

او با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند افزود: در مرحله اول ۸ هزار نفر در حال آموزش هستند که بعد از اتمام دوره آموزشی، در مراکز سلامت مستقر خواهند شد و از طریق ارتباط تلفنی، همه جمعیت مناطق تحت پوشش مراکز را از نظر علایم بیماری، غربالگری خواهند کرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه برای مبارزه با کرونا همواره در کنار مردم و به فکر تامین معاش مردم است و با خیران هم هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

او افزود: در روز‌های گذشته به همت سپاه عاشورا ۴ هزار و ۲۹۰ مورد از معابر و اماکن استان ضدعفونی و ۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی توزیع شده است.

سردار خرم گفت: ۱۸ کارگاه تولید ماسک هم در استان فعال شده است و ۳ هزار نفر هم درقالب گروه‌های جهادی آماده خدمت هستند.

قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir غربالگری مبتلایان به این ویروس را آغاز کرده است و از شهروندان خواسته شده است با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بر دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.