مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازار گل وگیاه همدانیان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: جمعه بازار‌های بعثت و خودرو نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان و رعایت توصیه وزارت بهداشت، تعطیل شده است.

او با بیان اینکه بازار‌های کوثر تعطیل نشده بلکه به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تجهیز شده و روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: ساعت فعالیت این بازار‌ها همه روزه از هشت صبح تا ۲۳ شب یکسره است تا امکانات رفاهی بیشتری برای مردم ایجاد و از تجمع و تراکم مشتریان جلوگیری شود و بهره‌برداران بازار‌های کوثر موظف شده‌اند با استفاده از مواد ضدعفونی نسبت به گندزدایی و استرلیزه کردن تمام تجهیزاتی که مردم در بازار‌ها با آن در ارتباط هستند اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، مقرر شد ۲۰ درصد اقلام ضدعفونی کننده توزیعی شهر برای تأمین نیاز شهروندان در اختیار فروشگاه‌های کوثر شهرداری قرار می‌گیرد.

مجیری گفت: در حال حاضر ناظران بهداشتی مستقر در بازار‌ها نکات پیشگیرانه را به صورت تخصصی به کارکنان بازار و خریداران تذکر داده و اطلاع‌رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه ناظران بهداشتی و بازرسان اداره کل دامپزشکی در بازار‌های کوثر استقرار دارند و بر کیفیت و سالم بودن مواد غذایی عرضه شده جهت تامین امنیت خاطر مردم نظارت دارند، تصریح کرد: هنگام ورود شهروندان به بازار‌های کوثر، دستکش، محلول ضدعفونی و آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سلام حداقل رز را از استان های همجوار وارد نکنید تا رز منطقه اصفهان فروش بره به داد گل خانه های استان برسید